marți, 5 mai 2009

BASARABIA Pamant Romanesc!


Poate vi se va parea banal titlul! Nu imi pasa, deoarece nu trebuie sa formulez un titlu intr-un limbaj academic. Sustin campania celor de la www.romanism.net si consider ca aceasta lupta trebuie sa se dea sub acest nume.
IMI IUBESC TARA! Pentru asta nu este corect sa fiu acuzat de un nationalism exagerat (Pleonasmul a fost intentionat!). Din pacate, in Romania, nu exista o educatie in acest sens. In Franta inca de la varste fragede, copiii sunt invatati sa iubeasca Franta. Desi populatia provine din diferite culturi si locuri, exista un mare patriotism! Un patriotism normal.
La noi auzi copiii de 12-13 ani exclamand tare: "Imi bag pula in Romania", aud oameni care spun: "Mi-e rusine ca-s roman". Pai atunci iti dau toata libertatea sa-ti bagi pula-n mata ca te-a nascut aici si sa iti fie rusine ca traiesti!
Revenind la subiect...De ce Basarabia pamant romanesc? Pentru ca pur si simplu asta este! Basarabia a fost si este, oricat ar incerca altii sa ne desparta printr-o linie imaginara pe o harta, o regiune a Romaniei! Nu trebuie sa uitam asta! Dincolo de Prut se vorbeste romaneste, se simte romaneste, se traieste romaneste! Nu trebuie sa consideram Republica Moldova (partea romaneasca) o sora. Ea este o parte din acest intreg Romanesc. Nu ai cum sa-ti numesti, de exemplu, o mana ca fiind sora ta.
LA LUPTA!
Nu trebuie sa-i mai lasam pe altii sa se implice in treburile noastre, am fost destul timp sclavi, am stat destul timp "capra". Este timpul SA LUPTAM! Trebuie sa scapam de frica ce ne caracterizeaza ca popor, trebuie sa scapam de mentalitatea actuala, nu trebuie sa stam "la ciupeala". NU MAI VA LASATI CONDUSI DE ALTII, nu mai va lasati manipulati, la fel ca si Che Guevarra trebuie sa luptam pentru idealurile noastre! In primul rand trebuie sa luptam cu noi insine apoi cu restul.
Am auzit cacaturi de genul: populatia Republicii Moldova nu doreste o alipire Romaniei. Cum puteti sa credeti asa ceva, cand aceasta populatie canta "Desteapta-te Romane!" printre grenade si gloante, cand aceasta populatie arbora TRICOLORUL in fata comunistilor?
Inchei si eu tot cu un Desteapta-te Romane, caci BASARABIA E ROMANIA!

Un comentariu: